Náš tým

Emina
„Věřila, že to může udělat, tak to udělala!“
Emina Social Media Specialist
You
„It could be you.“
Katarína
„Všechno je tak, jak má být.“
Katarína Account Manager
Alena
„Tvůj život je to, co z něj dělají tvé myšlenky.“
Alena Account Manager
Karel
„Máme možnost poučit se ze svých chyb. Rád se učím.“
Karel Developer
Amila
„Vítězí ten, kdo sní
a nikdy se nevzdáva.“
Amila Account Manager
Jakub
„Hlavně být v klidu.“
Jakub Account Manager
Pavel
„Perfektní výsledek spočívá v detailech.“
Pavel Strategic Planner
Lenka
„Risk je zisk.“
Lenka Head of Operations
You
„It could be you.“
Aleš
„Nikdy se nevzdávej.“
Aleš Web Developer
Ráma
„Všechno je možné.“
Ráma CEO
You
„It could be you.“
Markéta
„To nejlepší ještě přijde. Buď trpělivý.“
Markéta Tester
Mikulas
„Kdo sám sebe nemiluje, nemůže být milován.“
Mikuláš Account Manager
Đenan
„Buď voda, příteli!“
Đenan Account Manager
Martin
„Nikdy neváhat.“
Martin Web Developer
Jana
„Všechno jde, když se chce.“
Jana Social Manager
You
„It could be you.“
Jasmina
„Život je jednoduchý. Všechno se děje pro vás, ne vám.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
volné pozice Nabíráme, nečekejte!

Rozhovor s Jakubem

Jakub

Jak bys popsal Aqua Digital? Kdyby to byl člověk, jaký by byl?

Aqua Digital vnímám jako právem sebevědomou agenturu. Klienty má ve více než 15 zemích a rozhodně nejde o neznámá jména. Líbí se mi kombinace profesionality a přátelského přístupu jak směrem k zaměstnancům, tak ke klientům. No a kdyby byla Aqua člověk, byla by to rozhodně hodně temperamentí slečna kolem 35 let, která na sobě stále pracuje a nic pro ní není překážkou. Ve všem a v každém vidí příležitost, jde si vlastní cestou a má ráda ve věcech pořádek. A co fakt nesnáší? Neférovost, posérství a intrikaření.

Jaká největší úskalí vidíš v dnešním digitálním marketingu?

Čím dále více firem začíná pociťovat dlouhodobou stagnaci či pokles efektivity výkonových kampaní. Přijde mi, že dneska každý "honí čísla" a soustředí se na výkonnostní marketing. Jakákoliv forma propagace, která firmě nazajistí okamžité výsledky je vnímána jako neefektivní. Výkonové kampaně nejsou samospásné a dlouhodobě na nich digitální strategii stavět nelze. Všeobecně čím dál větší význam pro spotřebitele začíná mít značka a její hodnoty. Hledají jakousi pomyslnou duši značky, s jejíž názory by se mohli zidentifikovat. Proto je dle mého názoru potřeba nepodcenit důležitost brandu jako takového. Při správném definování a nastavení může pomoci razantně zvýšit nejen výkon kampaní, ale může přispět i k lepšímu vnímání značky.

Jak žijeme

Konference a semináře
Konference a semináře
Věříme tomu, co děláme. A rádi se o to podělíme.
Ochutnávka tequil
Ochutnávka tequil
Svět je nejhezčí, když si ho umíme vychutnat.