Náš tým

Emina
„No one ever went blind from looking at the bright side of life.“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happen for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
merima
„Great things never come from comfort zones.“
Merima Account and Social
Media Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
You
„It could be you.“
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
Fabi
„Difficulties don't exist. Everything is a priceless experience.“
Fabi Social Media Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
minela
„Don't wait for the perfect moment; take the moment and make it perfect.“
Minela Account and Social
Media Manager
tom
„To enjoy the rainbow first enjoy the rain.“
Tomáš Project manager
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dan
„People keep telling me that life goes on, but to me that’s the saddest part.“
Dan Web Developer
volné pozice Nabíráme, nečekejte!

Rozhovor s Mikim

Miki

Aqua Digital je zaměřená především na spolupráci se světovými značkami. V čem vidíš největší možnost takové spolupráce?

Velké značky mají často propracovanou velmi kvalitní marketingovou komunikaci, přesto lze u nich sledovat obrovský prostor pro otevření se novým inovacím. Úzké mantinely letitých přísných interních guidelines se dodržují často ze zvyku a bez myšlenek na to, co by se mohlo změnit a jak se posunout dál a blíže svým zákazníkům. Opravdu málo zaměstnanců má odvahu na to se něco pokusit změnit a jít s nápadem až na nejvyšší pozice. Zde vidím spoustu možností k tomu jít vstříc inovacím, i když se jedná například o značky založené na tradicích. Vždy je co měnit k lepšímu a nápad začíná u jednotlivce. A s Aqua Digital do toho můžeme jít společně.

 

Co tě zaujalo za trendy v oblasti digitálu?

Vypíchl bych jeden hlavní aktuální - důsledný community management. I ty největší značky by měly se svými zákazníky mluvit - zeptat se, co by si přáli změnit, co by chtěli za nový produkt. Dát jim najevo, že i na druhé straně sedí člověk, jako jsou oni. A to ať už jde o livestream, včas zodpovězené komentáře či rychlé reakce na zprávy, perfektně zvládnutá komunikace je cestou k novým zákazníkům a k udržení si těch stávajících. Tenhle trend se bude vždy měnit dle dostupných technologií, aktuální a zásadní bude ale vždy.

Jak žijeme

Konference a semináře
Přípravy na natáčení reklamního spotu got2be

 


Natáčení videa a kouzelnické show pro Karlovačko