Náš tým

Emina
„She believed she could, so she did!“
Emina Social Media Specialist
You
„It could be you.“
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Karel
„We have the opportunity to learn from our mistakes. I like to learn.“
Karel Developer
Arnela
„Life is a journey, make the most out of it!“
Arnela Account Manager
Ivana
„From imagination we create worlds.“
Ivana Account Manager
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
Dino
„Practice like you've never won, perform like you've never lost.“
Dino Account Manager
Nikol
„When life gives you lemons, make gin&tonic.“
Nikol Project Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Đenan
„Be shapeless, formless, like water.“
Đenan Account Manager
Michal
„You are a one or a zero, alive or dead.“
Michal Web Developer
Tomáš
„All rush is good only for cattle.“
Tomáš Web Developer
Dan
„Gamers don't die they respawn.“
Dan Web Developer
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happens for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
volné pozice Nabíráme, nečekejte!

Rozhovor s Jakubem

Jakub

Jak bys popsal Aqua Digital? Kdyby to byl člověk, jaký by byl?

Aqua Digital vnímám jako právem sebevědomou agenturu. Klienty má ve více než 15 zemích a rozhodně nejde o neznámá jména. Líbí se mi kombinace profesionality a přátelského přístupu jak směrem k zaměstnancům, tak ke klientům. No a kdyby byla Aqua člověk, byla by to rozhodně hodně temperamentí slečna kolem 35 let, která na sobě stále pracuje a nic pro ní není překážkou. Ve všem a v každém vidí příležitost, jde si vlastní cestou a má ráda ve věcech pořádek. A co fakt nesnáší? Neférovost, posérství a intrikaření.

Jaká největší úskalí vidíš v dnešním digitálním marketingu?

Čím dále více firem začíná pociťovat dlouhodobou stagnaci či pokles efektivity výkonových kampaní. Přijde mi, že dneska každý "honí čísla" a soustředí se na výkonnostní marketing. Jakákoliv forma propagace, která firmě nazajistí okamžité výsledky je vnímána jako neefektivní. Výkonové kampaně nejsou samospásné a dlouhodobě na nich digitální strategii stavět nelze. Všeobecně čím dál větší význam pro spotřebitele začíná mít značka a její hodnoty. Hledají jakousi pomyslnou duši značky, s jejíž názory by se mohli zidentifikovat. Proto je dle mého názoru potřeba nepodcenit důležitost brandu jako takového. Při správném definování a nastavení může pomoci razantně zvýšit nejen výkon kampaní, ale může přispět i k lepšímu vnímání značky.

Jak žijeme

Konference a semináře
Konference a semináře
Věříme tomu, co děláme. A rádi se o to podělíme.
Ochutnávka tequil
Ochutnávka tequil
Svět je nejhezčí, když si ho umíme vychutnat.