Náš tým






Media Manager






Media Manager



Rozhovor s Mikim

Aqua Digital je zaměřená především na spolupráci se světovými značkami. V čem vidíš největší možnost takové spolupráce?
Velké značky mají často propracovanou velmi kvalitní marketingovou komunikaci, přesto lze u nich sledovat obrovský prostor pro otevření se novým inovacím. Úzké mantinely letitých přísných interních guidelines se dodržují často ze zvyku a bez myšlenek na to, co by se mohlo změnit a jak se posunout dál a blíže svým zákazníkům. Opravdu málo zaměstnanců má odvahu na to se něco pokusit změnit a jít s nápadem až na nejvyšší pozice. Zde vidím spoustu možností k tomu jít vstříc inovacím, i když se jedná například o značky založené na tradicích. Vždy je co měnit k lepšímu a nápad začíná u jednotlivce. A s Aqua Digital do toho můžeme jít společně.
Co tě zaujalo za trendy v oblasti digitálu?
Vypíchl bych jeden hlavní aktuální - důsledný community management. I ty největší značky by měly se svými zákazníky mluvit - zeptat se, co by si přáli změnit, co by chtěli za nový produkt. Dát jim najevo, že i na druhé straně sedí člověk, jako jsou oni. A to ať už jde o livestream, včas zodpovězené komentáře či rychlé reakce na zprávy, perfektně zvládnutá komunikace je cestou k novým zákazníkům a k udržení si těch stávajících. Tenhle trend se bude vždy měnit dle dostupných technologií, aktuální a zásadní bude ale vždy.