Náš tým

Emina
„She believed she could, so she did!“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Karel
„We have the opportunity to learn from our mistakes. I like to learn.“
Karel Developer
Arnela
„Life is a journey, make the most out of it!“
Arnela Account Manager
Ivana
„From imagination we create worlds.“
Ivana Social Media Specialist
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
You
„It could be you.“
Nikol
„When life gives you lemons, make gin&tonic.“
Nikol Project Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dino
„Practice like you've never won, perform like you've never lost.“
Dino Account Manager
Đenan
„Be shapeless, formless, like water.“
Đenan Account Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Tomáš
„All rush is good only for cattle.“
Tomáš Web Developer
Dan
„Gamers don't die they respawn.“
Dan Web Developer
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happens for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
volné pozice Nabíráme, nečekejte!

Rozhovor s Mikim

Miki

Aqua Digital je zaměřená především na spolupráci se světovými značkami. V čem vidíš největší možnost takové spolupráce?

Velké značky mají často propracovanou velmi kvalitní marketingovou komunikaci, přesto lze u nich sledovat obrovský prostor pro otevření se novým inovacím. Úzké mantinely letitých přísných interních guidelines se dodržují často ze zvyku a bez myšlenek na to, co by se mohlo změnit a jak se posunout dál a blíže svým zákazníkům. Opravdu málo zaměstnanců má odvahu na to se něco pokusit změnit a jít s nápadem až na nejvyšší pozice. Zde vidím spoustu možností k tomu jít vstříc inovacím, i když se jedná například o značky založené na tradicích. Vždy je co měnit k lepšímu a nápad začíná u jednotlivce. A s Aqua Digital do toho můžeme jít společně.


Co tě zaujalo za trendy v oblasti digitálu?

Vypíchl bych jeden hlavní aktuální - důsledný community management. I ty největší značky by měly se svými zákazníky mluvit - zeptat se, co by si přáli změnit, co by chtěli za nový produkt. Dát jim najevo, že i na druhé straně sedí člověk, jako jsou oni. A to ať už jde o livestream, včas zodpovězené komentáře či rychlé reakce na zprávy, perfektně zvládnutá komunikace je cestou k novým zákazníkům a k udržení si těch stávajících. Tenhle trend se bude vždy měnit dle dostupných technologií, aktuální a zásadní bude ale vždy.

Jak žijeme

Konference a semináře
Přípravy na natáčení reklamního spotu got2be


Natáčení videa a kouzelnické show pro Karlovačko