Jak jsme do optik dostali rekordní počet zájemců o kontaktní čočky

Jitka Nováčková FAQ

Péče o zrak je důležité téma. S firmou ACUVUE®, která patří mezi přední světové výrobce kontaktních čoček, už několik let pracujeme na osvětě uživatelů prostřednictvím kampaní a sociálních sítí.

Celoroční kampaň na podporu zdravého zraku

V průběhu každého roku společně s ACUVUE® pobízíme uživatele, aby kontaktní čočky vyzkoušeli. Kromě velké škály výrobků pro korekci celé řady zrakových nedokonalostí totiž ACUVUE® nabízí vstupní konzultaci ve svých partnerských optikách a k ní zkušební čočky zdarma.

Hlavním cílem i této kampaně bylo, aby se o této možnosti dozvědělo co největší množství uživatelů a ACUVUE® vyzkoušeli.

Tentokrát jsme se rozhodli nevydat se cestou bannerových reklam, ale oslovit influencery. Najít ale takového, který by zapadal do celkového konceptu, myšlenky a filosofie značky, se ukázalo jako poměrně nesnadný úkol. Kvalita zraku není téma, o kterém by se každý na potkání zmiňoval, a mnoho z těch, které jsme oslovili, naši nabídku odmítlo s tím, že brýle jsou součástí jejich image. Ale jak poznat člověka, který má problémy se zrakem, když ne podle brýlí?

Acuvue

Když influencer potká lovebrand

Jitku Nováčkovou jsme poprvé oslovili, když na sociálních sítích zrovna řešila s fanoušky výběr dioptrických brýlí. Vzhledem k tomu, že to bylo poprvé, co se vůbec zmiňovala o problémech se zrakem, přišlo nám fajn nabídnout jí k vyzkoušení kontaktní čočky ACUVUE®. A co nám Jitka odpověděla? To, o čem sní každá značka: ACUVUE® používá a miluje už 8 let! A spolupráce byla na světě.

User generated content jako klíč k úspěchu

Jitka je obrovská profesionálka, která si svou komunitu fanoušků hýčká, důkazem čehož je i téměř nulový počet negativních komentářů na jejích sociálních sítích. A sama přinesla do kampaně spoustu skvělých nápadů. Dohodli jsme se na natočení YouTube videa ve stylu „otázky a odpovědi“, kterému předcházela výzva na jejím instagramovém profilu – svoje fanoušky vybídla, aby jí poslali otázky ohledně nošení kontaktních čoček. A strhla se smršť.

Instagram FAQ

Jak dosáhnout splnění 40 % ročních cílů za 1 měsíc

Jitčino video nám potvrdilo to, o čem se nahlas moc nemluví. Nepotřebujete drahé studio, abyste dosáhli fantastických výsledků. Stačí vám obývací pokoj, kouzlo osobnosti a profesionální přístup.

Video zhlédlo přes 62 tisíc uživatelů a i teď patří k videím s nejlepšími výsledky na Jitčině kanálu. Dokonce se umístilo v sekci „Trendy“ na YouTube.

Video-kampaň Jitka podpořila i na svém instagramovém profilu a její posty s označením @acuvuecz dosáhly přes 8 tisíc lajků.

I když jsme měli slušně našlápnuto díky plánovaným kampaním, už toto první video ve spolupráci s Jitkou se ukázalo jako trefa do černého, když se nám díky němu povedlo za měsíc splnit roční KPI z téměř 40 %. Počet registrací ke vstupním prohlídkám se z linku pod videem oproti průměru z předchozích měsíců navíc zvedl o 802 %. Partnerské optiky nám také potvrdily nárůst zájemců o vyzkoušení kontaktních čoček ACUVUE®.

Půlroční spolupráce měla za výsledek přeplnění ročních cílů v registracích nových zákazníků o 60 % a cena za lead klesla oproti předchozímu roku o 47 %.

  • Cena za lead
  • Počet registrací
  • Počet zhlédnutí

Chcete také nastartovat influencer marketing?

Ozvěte se nám!