Brandovaná videa na sociálních sítích fungují

Už jste někdy zvažovali, zda do propagace své značky zahrnout i brandovaná videa? Odpověď na otázku vám může poskytnou infografika z dílny ConductedLondon, která ukazuje, že brand videa si pustilo od roku 2006 do roku 2013 více než 8 miliard uživatelů. Právě tato propagační videa jsou na Facebooku také 12x více sdílená než klasický textový obsah. Stále si nejste jisti?

Agentura ConductedLondon posbírala z několika různých analýz velké množství dat a informací, které si můžete pustit ve velmi přehledném videu níže. Z tohoto videa vyplývá, jak vysoký engagement generují uživatelé, kteří sledují různé typy brandovaných videí (brand virály, klasická product videa apod.).

Můžeme zde například vidět, že brandovaná videa sbírají na Facebooku nejen mnohonásobně větší sdílení, ale také velmi vysoký engagement. Zhruba 80 % všech videí získá aspoň jeden “Like”. Mezi roky 2006 až 2013 se zvedla sledovanost a sdílení těchto videí o takřka 7000 %, přičemž 3 z 5 sledujících stráví sledováním videa alespoň 2 minuty.

Další informací, jež hovoří pro zapojení tohoto typu videí do marketingové komunikace, je skutečnost, že zhruba 60 % interakcí mezi zákazníkem a značkou se odehrává na sociálních sítích

Minimálně tato čísla by měla být rozhodující při zvažování, zda využití vlastního videa je vhodným komunikačním kanálem právě pro vaši značku.

Kompletní infografiku v podobě videa můžete zhlédnout zde:

Social Video and Brand Engagement 2014 od ContentedLONDON na Vimeo.

Autor: Klára Horton

25. March 2014 by ondrej.masak
Categories: digital, online marketing, social media | Leave a comment